U našoj školi u Silbašu u subotu 24.2.2018. godine održan je seminar Nastava usmerena na učenika (kat.br. 417, kompetencije K-2) koji je okupio 28 učesnika iz naše škole.

Realizatori su: dr Dragana Malešević, profesor na Visokoj školi strukovnih studija za obrazovanje vaspitača, Kikinda i  Aleksandra Popović, profesor istorije, gimnazija „Svetozar Marković“, Novi Sad.

Teme ovog seminara:
Nastava usmerena na učenika; Prednosti nastave usmerene na učenika; Prepoznavanje elemanata nastave usmerene na učenika; Pojam, značaj, prednosti i tok procesa nastave koja je usmerena na učenika; Strategije u nastavi usmerenoj na učenika; Uloga nastavnika u nastavi usmerenoj na učenika; Kooperativno učenje; Integracija sadržaja; Planiranje integrativnih tema; Učenje otkrivanjem; Modelovanje sadržaja za učenje otkrivanjem; Prezentacije modela za učenje otkrivanjem.

Opšti ciljevi:

osposobljavanje učesnika obuke za primenu nastave usmerene na učenika, organizaciju procesa učenja kroz kooperativno učenje, praksu zasnovanu na integrisanim sadržajima i na učenje otkrivanje.

Specifični ciljevi:

Usvojiti pojam, uvideti značaj, osnovne karakteristike, prednosti, strategije i efekte nastave usmerene na učenike; razlikovati karakteristike nastave usmerene na učenika u odnosu na nastavu u kojoj nastavnik ima dominantnu ulogu; identifikovati elemente nastave usmerene na učenika u svojoj praksi; usvojiti pojam, shvatiti značaj i razmotriti različite oblike organizovanja kooperativnog učenje i sagledati uloge u grupnom radu na praktičnom zadatku; razmotriti pojam i uvideti značaj i prednosti primene integrisanih sadržaja u nastavi i izraditi teme sa integrisanim sadržajima; usvojiti pojam i razumeti značaj i strukturu modela za učenje otkrivanjem i biti osposobljen za modelovanje poluprogramiranih materijala za učenje otkrivanjem.

              

 

Print Friendly, PDF & Email
SEMINAR „NASTAVA USMERENA NA UČENIKA“

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

%d bloggers like this: